Wed May 19 13:52:32 2004

我,是個一旦想太多,就會想要遠離人群的人。
就說我是個很消極的人吧!
別說身邊的朋友們吧!就連我自己,也十分痛恨這種感覺呢!

其實啊,我是個沒什麼冒險精神的人,
所以對於嘗試新的事物、認識新的朋友,或換個新環境,
我往往都是採取偏向負面的態度。

So I stick with things I'm familiar with,
hang out with people I've known for a long time,
and try not to leave for a challenge filled with uncertainties.

I can't make my brain stop thinking,
cuz if I do, I probably wouldn't be able to keep breathing.
(Hum....can I?)

Then, what's the solution for this problem?
Well, I'm just saying,
there gotta be a particular answer for a certain question, right?

There may be more than one answer, but there gotta be at least one.
Right?

其實我也很討厭自己常常像隻鴕鳥,
可是啊,我想,也許自己還不夠成熟吧!

每每遇到什麼問題,總是一股腦兒地想和朋友聊些什麼,
可是啊,明明能幫助自己的人,就只有自己而已啊!

Now, you might ask,
So, what are you seeking?
Now, I might say,
Probably a feeling of not being afraid.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Daiquirri 的頭像
    Daiquirri

    Sherry's Narrow Mind

    Daiquirri 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()